Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
„Wykonanie systemu kontroli dostępu do pom. B.0.4, B.1.5, B.1.9, B.2.6, B.2.7, B.2.8, B.2.14 budynku C20 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene-Wrońskiego 13c we Wrocławiu” w trybie zaprojektuj i wybuduj. |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
28.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Roboty budowlane, usługi architektoniczne i nadzoru budowlanego - o wartości do 130 000 zł
Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Wykonanie tablic pamiątkowych w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu” |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
28.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Pliki do pobrania
Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
Wykonanie barier przeciwśnieżnych na dachu budynku P22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Chełmońskiego 12 we Wrocławiu. |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
24.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Pliki do pobrania
Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania modernizacji pomieszczeń nr 217 i 222 oraz wykonania instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu nr 202 w budynku C3 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
24.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Pliki do pobrania
Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
Wymiana wykładziny w pomieszczeniu nr 4.48 w budynku B4 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 5. |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
24.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Pliki do pobrania
Jednostka zamawiająca: |
Dział Inwestycji i Remontów |
Osoba do kontaktu: | Anna Sumara |
E-mail: | zamowienia.dir@pwr.edu.pl |
Przedmiot zamówienia: |
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Zmiana aranżacji i dostosowanie pokoju A.0.10 dla potrzeb projektu sPokój, w budynku C19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 13C we Wrocławiu”. |
Tryb udzielania zamówienia publicznego: | Tryb bezprzetargowy |
Wartość postępowania: | Zamówienia do 130 tys. zł |
Termin składania ofert: |
23.01.2025 r. |
Formy składania ofert: |
- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 23.01.2025 r.”); - przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 23.01.2025 r.”); - przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl |