Dział Zakupów i Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej

Roboty budowlane, usługi architektoniczne i nadzoru budowlanego - o wartości do 130 000 zł

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

„Wykonanie systemu kontroli dostępu do pom. B.0.4, B.1.5, B.1.9, B.2.6, B.2.7, B.2.8, B.2.14 budynku C20 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene-Wrońskiego 13c we Wrocławiu” w trybie zaprojektuj i wybuduj.

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

28.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_187_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_C20_SKD [ .pdf ]

2025_01_187_DIR.III.DP.1.1_Standardy dokumentacji projektowej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_187_DIR.III.DP.1.3_Standardy dokumentacji powykonawczej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_187_zał. 1 do PFU_rys. nr 1_A3 rewA [ .pdf ]

2025_01_187_zał. 2 do PFU_rys. nr 2_A3 rewA [ .pdf ]

2025_01_187_zał. 3 do PFU_rys. nr 3_A3 rewA [ .pdf ]

2025_01_187_zał. 4 do PFU_rys. nr 4_A3 rewA [ .pdf ]

2025_01_187_zał. 5 do PFU_rys. nr 5_A3 rewA [ .pdf ]

2025_01_187_DIR.II.4c_Formularz oferty_C20_SKD_zaprojektu_wybuduj_uzupełnione_2025-01-21 [ .docx ]

2025_01_187_oświadczenie_sankcje_C20_SKD_zaprojektu_wybuduj_uzupełnione_2025-01-21 [ .docx ]

2025_01_187_PFU_C20_SKD_zaprojektu_wybuduj_uzupełnione_2025-01-21 [ .pdf ]

2025_01_187_wzór umowy_C20_SKD_zaprojektu_wybuduj_uzupełnione_2025-01-21 [ .pdf ]

DIR.II.8_Informacja nr 1 dla Wykonawców_C20_SKD_uzupełnione_2025-01-21 [ .pdf ]

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Wykonanie tablic pamiątkowych w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu”

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

28.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 28.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_181_DIR.II.2_OPZ_A1_tablice pamiątkowe_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_181_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_A1 [ .pdf ]

2025_01_181_DIR.II.4c_Formularz oferty_A1_tablice pamiątkowe_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_181_DIR.III.DP.1.1_Standardy dokumentacji projektowej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_181_oświadczenie_sankcje_A1_tablice pamiątkowe_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_181_wzór umowy_A1_tablice pamiątkowe_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_181_zał. nr 1_do OPZ_A1_tablice_fragment rzutu [ .pdf ]

2025_01_181_zał. nr 2 do OPZ_A1_tablice_widok ściany [ .pdf ]

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

Wykonanie barier przeciwśnieżnych na dachu budynku P22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Chełmońskiego 12 we Wrocławiu.

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

24.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_152_DIR.II.2_OPZ_P22_bariery przeciwśnieżne [ .pdf ]

2025_01_152_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_płotki przeciwśnieżne [ .pdf ]

2025_01_152_DIR.II.4c_Formularz oferty_P22_bariery przeciwśnieżne [ .docx ]

2025_01_152_DIR.III.DP.1.3_Standardy dokumentacji powykonawczej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_152_oświadczenie_sankcje_P22_bariery przeciwśnieżne [ .docx ]

2025_01_152_wzór umowy_P22_bariery przeciwśnieżne [ .pdf ]

2025_01_152_zał. 1 do OPZ_P22_bariery przeciwśnieżne_A-03_rzut dachu [ .pdf ]

2025_01_152_zał. 2 do OPZ_P22_bariery przeciwśnieżne_A08_przekrójAA [ .pdf ]

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania modernizacji pomieszczeń nr 217 i 222 oraz wykonania instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu nr 202 w budynku C3 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy
ul. Janiszewskiego 11-17.

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

24.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_141_DIR.II.2_OPZ_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_141_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_141_DIR.II.4c_Formularz oferty_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_141_DIR.III.DP.1.1_Standardy dokumentacji projektowej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_141_oświadczenie_sankcje_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_141_wzór umowy_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .pdf ]

załączniki do OPZ_C3_pom. 202, 217, 222_dokumentacja [ .7z ]

DIR.II.8_Informacja nr 1 dla Wykonawców_C3_pom. 217, 222 i 202 [ .pdf ]

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

Wymiana wykładziny w pomieszczeniu nr 4.48 w budynku B4 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 5.

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

24.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 24.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_139_DIR.II.2_OPZ_B4_pom. 4.48_wymiana wykładziny [ .pdf ]

2025_01_139_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_B4_pom. 4.48_wymiana wykładziny [ .pdf ]

2025_01_139_DIR.II.4c_Formularz oferty_B4_pom. 4.48_wymiana wykładziny [ .docx ]

2025_01_139_DIR.III.DP.1.3_Standardy dokumentacji powykonawczej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_139_oświadczenie_sankcje_B4_pom. 4.48_wymiana wykładziny [ .docx ]

2025_01_139_wzór umowy_B4_pom. 4.48_wymiana wykładziny [ .pdf ]

2025_01_139_zał. do OPZ_B4_pom. 4.48_dokumentacja fotograficzna [ .7z ]

Jednostka zamawiająca:

Dział Inwestycji i Remontów
Osoba do kontaktu: Anna Sumara
E-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl
Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Zmiana aranżacji i dostosowanie pokoju A.0.10 dla potrzeb projektu sPokój, w budynku C19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 13C we Wrocławiu”.

Tryb udzielania zamówienia publicznego: Tryb bezprzetargowy
Wartość postępowania: Zamówienia do 130 tys. zł
Termin składania ofert:

23.01.2025 r.

Formy składania ofert:

- osobiście w sekretariacie w Dziale Inwestycji i Remontów PWr w zamkniętej kopercie, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 23.01.2025 r.”);

- przesłać na adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław, Budynek C13, pokój 2.18 (na kopercie napisać: nazwę firmy, nazwę zadania i „Nie otwierać przed datą 23.01.2025 r.”);

- przesłać na adres e-mail: zamowienia.dir@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

2025_01_134_DIR.II.2_OPZ_C19_sPokój_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_134_DIR.II.4b_Zaproszenie do składania ofert_C19_sPokój_dokumentacja [ .pdf ]

2025_01_134_DIR.II.4c_Formularz oferty_C19_sPokój_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_134_DIR.III.DP.1.1_Standardy dokumentacji projektowej dla zadań realizowanych na Politechnice Wrocławskiej [ .pdf ]

2025_01_134_oświadczenie_sankcje_C19_sPokój_dokumentacja [ .docx ]

2025_01_134_wzór umowy_C19_sPokój_dokumentacja [ .pdf ]

Zał. nr 1 do OPZ_C19_sPokój_dokumentacja powykonawcza [ .7z ]

Zał. nr 2 do OPZ_C19_sPokój_wytyczne użytkownika pomieszczenia sPOKÓJ [ .7z ]

Politechnika Wrocławska © 2025